Brussel - BelExpo

 Op dag 1 bezochten we in de namiddag de BelExpo. We kregen eerst een klassikale uitleg waarbij we kennis maakten met het thema 'het milieu'. Na een kort bezoekje aan de cinema kregen we allemaal een armband. We moesten verschillende opdrachten uitvoeren om alle badges op de armband te verdienen. We behandelden verschillende thema's zoals vervoer, kledij, fietsen, ... We voerden een interactief parcours uit over steden en het klimaat. Op het einde hielden we onze eigen klimaatmars! 









































Reacties

Populaire posts van deze blog

Een leerzaam bezoek aan de bib!

Een Boeiende Reis door de Tijd: Onze Excursie naar Gent