Brussel - Instituut voor natuurwetenschappen

Op de tweede dag, na een stevig ontbijt en het maken van onze lunch, trokken we met de metro naar het beter gekende 'dinomuseum'. In 6 kleinere groepen ontdekten we het museum op ons tempo. 

We ontdekten verschillende zones: galerij van de dinosauriërs, galerij van de mens, biodiversiteit, galerij van de evolutie, mineralen, flightzone ...


































Reacties

Populaire posts van deze blog

Een leerzaam bezoek aan de bib!

Een Boeiende Reis door de Tijd: Onze Excursie naar Gent