Brussel - Stadsspel
Met de vijfdeklassers trokken we naar onze hoofdstad Brussel. We vertrokken met de trein vanuit het station in Roeselare met onze zware valiezen mee. Om door te stad Brussel te trekken, gebruikten we vaak de metro om onze voeten wat te sparen.
We leerden enkele trekpleisters van de stad kennen zoals de grote markt, Manneke Pis, Jeanneke Pis, Zinneke Pis, de Beurs, het centraal station, verschillende bekende parken, ...

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)








.jpeg)



Reacties
Een reactie posten